Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

2. mája 2011

Môj život na Internete


Na internete mám najradšej proste všetko. Je to pre mňa zdroj informáci zo sveta či z domova ale aj druh zábavy ktorej je na internete požehnane. Najviac navštevujem
facebook na tejto stránke sú skoro všetci - kamaráti či rodina. Na tejto stránke sa dá všetko komunikovať ale aj zabávať. Medzi moje ďalšie obľúbené stránky patrí the-west je to stránka vyhradená len pre zábavu. Chodím aj na stránky ktoré ma informujú o udalostiach vo svete je to napr. sme.sk je to veľmi dobrá stránka plná informáci aj z domova. Moja veľmi obľúbená stránka f1.sk ja ako veľký fanúšik Formuly 1 je to pre mňa ako stvorené, nájdem tam všetko čo potrebujem vedieť. Internet je skvelá vec.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.