Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

20. marca 2011

Elita a jej členovia :D


Deviata trieda je pre mňa dôležitý rok, pretože som tam s ľuďmi ktorých poznám 9 rokov.
Väčšinu ľudí poznám zo škôlky.

Prežili sme spolu neskutočne veľa dobrodružstiev a srandy. Niekedy prišli aj pády po zle napísanej písomke, myslím si že nie každý je dokonalý a spraví určité chyby, či už rozbité dvere alebo sklo (to sa konkrétne mne podarilo) nuž stáva sa. Aké by to boli potom spomienky ktoré si nezapamätáme určitou výnimočnou udalosťou? Myslím si že žiadne spomienky, bolo by to bezduché a nudné! Tak preto vymýšľame hlúposti :). Každý podrží toho druhého. Som hrdý že mám takých super kamarátov. Koniec deviatej triedy je asi najbolestnejší, ale tak to v živote chodí. Na záver by som chcel napísať že vás mam rád a budete mi chýbať..... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.