Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

28. marca 2011

Výsledky Monitoringu


Takže dnes je pondelok 28.3.2011 prišli výsledky testovania deviatakov, dnes je ten velký deň.
Cez desiatovú prestávku prišiel za nami Pán riaditeľ a oznámil nám že výsledky sú tu a že nám ich povie Triedna učiteľka. Na hodinu Angličtiny kde tie výsledky nám má povedať triedna som sa vôbec netešila...
Najprv nám povedala aby sme hádali koľko percent z testov máme...Prišiel rad na môj výsledok, hádala som že z matematiky mám 0% a zo Slovenčiny 45%....NIE!.. Bolo to oveľa lepšie...Nie som zo svojím výsledkom moc nadšená, ale na to aký ťažký ten monitoring bol, som to "dobre" napísala...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.