Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

28. marca 2011

Zápis do 1. triedy




Keď som išla na zápis do 1. triedy mala som veľké obavy. Prišli sme s mamou k pánovi učiteľovi, ktorý mi mal byť triedny. Mali sme vyplniť test,ktorý nám dali no ja som odmietala. Stále som hovorila, že chcem nakresliť čierneho koňa.
Pán učiteľ už strácal so mnou trpezlivosť.
Ja som stále opakovala, že chcem nakresliť čierneho koňa. Nakoniec súhlasil a ja som mu nakreslila čierneho koňa. Mama mi doma povedala, že pán učiteľ na mňa povedal, že to bude radosť učiť. A to sa aj potvrdilo.
Bola som ako sa povie živé dieťa.
Mala som veľa energie, ktorú som nevedela minúť. Bolo to hlavne na výtvarnej hodine, keď nám pán učiteľ pustil pesničku o Uragáne . Samozrejme nás pri tom nahrával. To bolo to najhoršie, pretože som si pospevovala a na videu to vyzeralo veľmi smiešne. Pobavili sa na mne všetci spolužiaci.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.