Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

21. marca 2011

Vianočný stromček


Blížili sa Vianoce 2010. Ako každá trieda aj naša chcela mať vyzdobenú triedu a tak vo mne vzkrsla myšlienka vianočného stromčeka. Dlho som rozmýšľal skade taký dostať. Nakoniec som dospel k záveru že na Lázku najdeme nejaký spílený strom a z toho odpílime vrcholec. Už len vystihnúť dobré počasie , požičať si od starkej pílku a ideme. Ešte mi vŕtalo v hlave koho zobrať na pomoc.
Tomáš sa podujal na túto činnosť. Zobrali sme pílku, išli na Lázok, pozreli sme sa či sa nikto nepozerá, našli jeden starý spílený strom, a ideme na to.Tomáš chytil strom a ja som ho odpílil ten
vrcholec. Stromček sme ukryli pri skládke. Skoro ráno keď som prišiel autobusm do školy, išiel som na skládku a stromček som zobral. Už len vystihnúť keď ma nikto nevidí, a šupom s ním do školy.
Dievčatá doniesli ozdoby, a mali sme vianočnú výzdobu ako nikto iný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.