Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

20. marca 2011

Prvý deň s mojou triedou

Ahoj som Bianka Holosová a tento rok je mojím posledným rokom na základnej škole. A taktiež posledným rokom z mojimi úžasnými spolužiakmi.

Keď som prvý krát prišla do triedy, mojich spolužiakov, bola som tretiačka. Bola som vystrašené malé dievča, bola som tam nová aj z jedným spolužiakom volá sa Karol. Takže pokračujem pri tom ako som prišla do 3-tej triedy. Do triedy ma zaviedlo dievčatko z menom Eliška,bolo to super dievča na pohľad. Prišla som do triedy sadla som si do prvej lavice pri katedre obzrela som sa a blížilo sa ku mne dievča z menom Tatiana jej prvé slová ktoré nás hneď prvý deň zblížili boli "Ahoj, môžem si k tebe sadnúť?" Odvrkla som "Ahoj,áno môžeš".P.učiteľka Mitterová bola moja triedna učiteľka v tejto škole.Bola to strašne dobrá osoba :-).. tak a prišlo k zoznamovaniu. Každý sa pozdravil, my dvaja spolužiaci ja a Karol sme povedali naše mená. Takto sme sa zoznámili a držíme ako kolektív pomaly 7 rokov. Naše vyrušovanie cez hodiny nemajú chybu, hlavne keď sa začne smiať jeden a potom celá trieda. Naše chodenie "von" do margaréty, naše šialenstvá cez prestávky, toto všetko mi bude chýbať ale dúfam že sa budeme stretávať aj po koncoročnom vysvedčení...

2 komentáre:

  1. "Ahoj, môžem si k tebe sadnúť?" :) Na to si pamätám. V prvej lavici a v bielom svetríku obidve. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áách.. super.. som na to zabudla :-)-- ty si sedela pri okne :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.