Vitajte na našom webe!

Vitajte na našom webe!
Je to o nás, deviatich kamarátoch v poslednom ročníku.
A kto sme my? Predsa deviataci, absolventi základnej školy!

21. marca 2011

Príbeh

Volám sa Karol Mics !
Chodím do tejto školy siedmy rok. Prvé dva ročníky som chodil do školy vo Veľkom Krtíši. Keď som sem prišiel ako tretiak moje pocity boli zvláštne a cítil som sa ako nováčik koho nikto nemá rád. Časom to bolo inak. Ak dobre viem môj prvý kamarát z triedy bol Matej Mihálik a neskôr som sa s kamarátil aj s ostatnými. Roky išli a čoraz viac sme sa zbližovali až sme sa dostali do deviateho ročníka kde sa budeme lúčiť a naše doteraz budované kamarátstvo sa čím ďalej tým rýchlejšie stratí. Aj keď sme sa museli veľa učiť,namáhať aj tak sme držali spolu ako kolektív.
Z tejto školy si beriem veľa pekných zážitkov ktoré ma vnútorne napĺňali. Rôzne super akcie.
Môžem povedať že naša trieda nieje obyčajná, my sme iní ako ostatní. Tešíme sa z každého čo nás stretne a máme radosť že sa navzájom máme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Napíšte Váš názor na článok, prípadne nejakú sťažnosť/prosbu.